Stage en Backpacken - Reisverslagen van Johan - WaarBenJij.nu Stage en Backpacken - Reisverslagen van Johan - WaarBenJij.nu

Stage en Backpacken

Voor stage naar Zuid-Afrika, te Kaapstad en backpackend door Lesotho en stukje Namibië!

Recente Reisverslagen:

27 December 2014

Dag acht: Morgan’s Bay – Port st Johns

27 December 2014

Dag zeven: East London – Morgan’s Bay

25 December 2014

Dag zes: Graaf-Reinet – East London.

24 December 2014

Dag vijf: Nature’s Valley – Graaf-Reinet.

23 December 2014

Dag vier: Sedgefield – Nature’s Valley.
Johan

Het is al een tijdje definitief dat ik naar Zuid-Afrika zal gaan en in Kaapstad zal verblijven. Ik ga daar stage lopen bij huis Beth Uriel voor mijn opleiding Maatschappelijk werk en Dienstverlening. Dus voor de komende tien maanden ben ik weg uit dit koude natte kikkerlandje. Ik ben benieuwd wat Zuid-Afrika mij brengt en heb enorm zin in de reis naar de andere kant van de wereld! Volg mijn reis hier op waarbenjijnu..

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3032

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 30 Juni 2015

Stage en Backpacken

Landen bezocht: